?

Log in

No account? Create an account
 
 
09 January 2013 @ 12:00 am
Friends Only~  
Hello Everyone♪ ヾ(^∇^)
Please give me a reason and you'll be added.
Do not hesitate. I'm a nice person rawr ( ´ ▽ ` )
I wont bite :3


・゚。: → To know more about me. Just comment to be added (:
・゚。: → Give me any reason at all (:
・゚。: → If you love JPOP&KPOP♥
・゚。: → If you go to my school.
・゚。: → If you love my graphics :3

aim: kristine9line
msn: haru.natsu.aki.fuyu [@] live.com
yim: kristine9line [@] yahoo.com
email: suzuki_kiritani [@] hotmail.com

myspace poupee blogger friendster facebook twitter tumblr lastfm imeem

 
 
Current Mood: calmcalm
Current Music: SHINee - Ready or Not | Powered by Last.fm
 
 
 
Yannie [炘炘]milkystar_x on April 20th, 2010 06:45 am (UTC)
:D well, other than finally relaxing now that i'm done the school term, not much is new =P hmmm, a few personal problems that i will need to deal with, but nothing major or news-worthy XD how about you? =P i haven't been on lj in a while; last week was the first time in a while i've been back on this lj XD
*.:゚。・suzuki 【鈴木桐谷】kiritani・゚。:.*: Kamenashi Kazuya the cutestsuzuki_kiritani on April 20th, 2010 06:50 am (UTC)
ohh.. ahh me too. exactly the same except ive been on lj but just posting some stuff because they are my memories :]]
but i meant about the personal problems and school stuff yea...yuupp
Yannie [炘炘]milkystar_x on April 20th, 2010 07:52 am (UTC)
haha, yeah, i saw you had posted pictures or something in the post before this one =P
*.:゚。・suzuki 【鈴木桐谷】kiritani・゚。:.*suzuki_kiritani on April 20th, 2010 08:19 am (UTC)
un, i changed my layout because other people didnt like it...
Yannie [炘炘]milkystar_x on April 20th, 2010 06:12 pm (UTC)
Eh? really? Why didn't they like it? @__@ i don't remember what your old layout looked like =___= but your new layout is pretty too :D kame & pink = ♥
*.:゚。・suzuki 【鈴木桐谷】kiritani・゚。:.*: Kamenashi Kazuya best smilesuzuki_kiritani on April 20th, 2010 06:57 pm (UTC)
because it was hard for them to comment apparently.
hahah the layout is new, the banner isnt xD
Yannie [炘炘]milkystar_x on April 20th, 2010 10:09 pm (UTC)
lol, oops XD totally didn't know that XD but layout is pretty too~ i like the colors :D
*.:゚。・suzuki 【鈴木桐谷】kiritani・゚。:.*: Kamenashi Kazuya best smilesuzuki_kiritani on April 20th, 2010 10:11 pm (UTC)
yes thank you. specially since my favorite color is red~ :]
Yannie [炘炘]milkystar_x on April 21st, 2010 05:20 am (UTC)
^___^ then it's perfect for you XDDD i'm indecisive; i have like...3 favourite colors XD
*.:゚。・suzuki 【鈴木桐谷】kiritani・゚。:.*: Kamenashi Kazuya best smilesuzuki_kiritani on April 21st, 2010 06:55 am (UTC)
oh three? what are they? o.o
and no kame is not a color -_-
Yannie [炘炘]milkystar_x on April 22nd, 2010 02:59 am (UTC)
i see you changed your header XDD

And lol, i know that XD I'm not that bad!

And they're turquoise okay, blue, but i like the turquoise shade of blue best XD , purple and pink =P
*.:゚。・suzuki 【鈴木桐谷】kiritani・゚。:.*: Kamenashi Kazuya best smilesuzuki_kiritani on April 22nd, 2010 03:05 am (UTC)
Yea... im obsess with Yamapi lately and i really want something new because i want .. to start new. Is it okay? I wanted to match everything with my layout, so i even changed the friends only banner and my default icon.

hehehheheh

ahhh shades of blue are pretty. turquoise! thats almost a kame! XDD
Yannie [炘炘]milkystar_x on April 22nd, 2010 05:21 am (UTC)
definitely okay :D in fact, i think the header matches even more than the kame one did XD

lol, turquoise --> tortoise --> turtle --> kame?
*.:゚。・suzuki 【鈴木桐谷】kiritani・゚。:.*: Kamenashi Kazuya best smilesuzuki_kiritani on April 22nd, 2010 05:34 am (UTC)
ehe. yep. made it that way. I feel bad though.. since my rule is kame always has to be the header >_< but i couldnt find the right kame picture.

haha XD exactly!! what i was thinking :]
Yannie [炘炘]milkystar_x on April 22nd, 2010 05:37 am (UTC)
aww, lol, i'm sure kame would understand just this once XD

lol, i read your mind~~ XD
*.:゚。・suzuki 【鈴木桐谷】kiritani・゚。:.*: Kamenashi Kazuya best smilesuzuki_kiritani on April 22nd, 2010 06:38 am (UTC)
XD yes, next ill change my profile layout to kame :3

we kame lovers think alike<3
Yannie [炘炘]milkystar_x on April 22nd, 2010 07:08 am (UTC)
with a strange way of trying to connect practically everything to kame? XD
*.:゚。・suzuki 【鈴木桐谷】kiritani・゚。:.*: Kamenashi Kazuya best smilesuzuki_kiritani on April 22nd, 2010 11:14 am (UTC)
heheheheh *-*
i cant help my kame obsession... can you? O.o